Homenatge a la xarxa Radars

Última revisió 27-10-2020 12:12
23/10/2020

El passat 10 d’octubre es va celebrar un acte cultural de suport i homenatge a tota la xarxa Radars.

Tenint en compte que, per motiu de la pandèmia, les persones grans han patit i estan patint moments de soledat i aïllament mai viscuts, des de l’equip motor i la Regidoria d’Acció Social es va voler donar l’oportunitat que la gent gran es trobés i s’animés en un acte molt humà i ple de col·laboracions. Les persones grans, en aquests moments, necessiten un suport anímic per part de tots. Sabent, també, que ells i elles són el col·lectiu més vulnerable davant la COVID-19, es va preparar un acte amb totes les mesures de protecció, tenint en compte els diferents protocols i en un espai adient per fer un acte 100% segur.

L’acte finalment es va celebrar a la Sala Municipal per la pluja. Es va donar un telèfon de contacte per fer la reserva anticipada i així controlar l’aforament.

Entre els col·laboradors es va poder comptar amb la poesia de Carme Colomer, Joan Llavador, Joan Umbert i Toni Cantallops; l’humor del grup Eskakejats; la música de Jana Vallcorba i Josep Delhort; el relat de Laura Masdéu i les grans veus de Carme Vera i Glòria Aparicio.

Van assistir-hi de públic 53 persones, entre les quals hi havia els usuaris del programa Radars, entitats de la xarxa i comerços, familiars, els col·laboradors, el gran equip de voluntaris/àries, la regidora d’Acció Social i Gent Gran, Montserrat Batista, i l’alcalde, Josep Sànchez.

L’acte va tenir una durada d’una hora i mitja i va comptar amb la presentació de la tècnica de Radars, Yolanda Rodríguez. Van presentar les actuacions Antoni Cantallops i Anna Alsina, tots dos membres de l’equip de voluntaris Radars. Al final de l’acte van dir unes paraules la regidora i l’alcalde, i es van entregar uns presents a l’equip de voluntaris i als col·laboradors. Els assistents a l’acte també van rebre un detall.

Radars segueix donant suport a les persones grans d’Arenys de Munt, per via telefònica i amb altres accions amb el suport de la Taula Radars, els voluntaris i, sobretot, els comerços Radars.

Totes aquelles persones de més de setanta anys que ho desitgin poden contactar i sol·licitar informació per tal de ser nous membres de la xarxa Radars. Si voleu més informació del programa, podeu escriure al correu electrònic radars@arenysdemunt.cat, trucar al 937937982 o deixar un missatge de WhatsApp al 649944207.