Informació dels establiments de productes d'alimentació bàsics i altres en servei al municipi

Última revisió 25-06-2020 20:25
27/03/2020

El servei de Promoció Econòmica ha elaborat un directori per informar la població dels establiments de productes d’alimentació bàsics i altres serveis que resten oberts al nostre municipi aquests dies de confinament a causa del coronavirus.

A la llista s’indiquen aquells establiments d’alimentació que ofereixen servei a domicili i aquells que accepten encàrrecs que el client pot anar a recollir a la botiga, evitant cues i aglomeracions. S'hi poden consultar els telèfons de contacte i els horaris actual d’obertura, que es podrien veure modificats si les circumstàncies canviessin.

També s’hi han inclòs altres establiments que estan oberts, com farmàcies, llibreries, botigues de menjar per a animals i els paradistes d’alimentació del mercat de dilluns, alguns dels quals també fan repartiment a domicili.

Es recorda que, si s’ha de sortir a comprar, cal prendre totes les mesures de seguretat per a la salut.

Podeu veure el directori en aquesta pàgina.