L'Ajuntament d'Arenys de Munt emet un ban municipal d'alcaldia amb noves mesures contra la propagació de la infecció COVID-19

Última revisió 26-06-2020 14:35
16/03/2020

El ban dictat per l'alcalde d'Arenys de Munt en compliment de les mesures dictades per la Generalitat i la declaració d’estat d’alarma estableix que la ciutadania només pot circular per la via pública quan sigui imprescindible, i només per:

a) Anar a comprar aliments, productes farmacèutics i de primera necessitat, i hi han d'anar individualment.
b) Assistència a instal·lacions sanitàries.
c) Desplaçar-se al lloc de treball per a la seva prestació laboral, professional o empresarial.
d) Tornar al lloc de residència habitual.
e) Oferir assistència i cura de menors, gent gran, dependents, persones amb discapacitat o persones especialment vulnerables.
f) Anar a entitats financeres.
g) Desplaçar-se per causa de força major o per situació de necessitat.
h) Qualsevol altra activitat d’anàloga naturalesa degudament justificada.

Es permetrà la circulació de vehicles particulars per les vies d’ús públic per a la realització de les anteriors activitats o per al repostatge en benzineres o estacions de servei.

Tota persona que contravingui aquestes disposicions serà objecte de denúncia per part dels agents de l’autoritat.

D’altra banda, s’anuncien les següents restriccions:

a) Tancament de totes les zones de jocs infantils, parcs i pistes esportives.
b) Les zones blaves d’aparcament de limitació horària queden inhabilitades.
c) L’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAV) romandrà tancada i l’atenció es farà telefònicament al 93 793 79 80 o per correu electrònic a oav@ademunt.cat.
d) Serveis Socials estarà tancat al públic; es farà servei telefònicament al 93 793 77 10 i per correu electrònic a adsocials@ademunt.cat.
e) El servei de Policia Local està tancat al públic, però els agents continuen prestant servei a la ciutadania per via telefònica al 629 20 47 40.

Es recorda a la població que el telèfon d’informació generalitzat és el 012 i per simptomatologia cal trucar al 061. El 112 només es pot fer servir per a emergències i en cap cas per rebre informació.

Ban coronavirus 16-3-20

Fitxer: Ban_coronavirus_16_3_20.pdf