L'Ajuntament d'Arenys de Munt pren mesures de prevenció arran de la pandèmia del coronavirus SARS-CoV-2

Última revisió 25-06-2020 20:25
12/03/2020

L’Ajuntament d’Arenys de Munt ha activat tot un seguit de mesures de prevenció per minimitzar els efectes de la pandèmia del coronavirus SARS-CoV-2 al nostre municipi. Aquestes actuacions s’han centrat principalment en el tancament d’equipaments municipals (pavellons, biblioteca municipal, espai jove, camp de futbol, masia Can Borrell, esplai de jubilats i sala d’exposicions), així com la suspensió de les activitats programades per a la gent gran, esportives i col·lectius de risc.

Aquestes mesures tindran vigència fins al 31 de març i estaran subjectes a actualització a mesura que es facin públiques noves instruccions per part de les autoritats sanitàries o instàncies superiors.

Decret mesures coronavirus

Fitxer: Decret_mesures_coronavirus.pdf