Nova reunió per crear una línia de bus entre Arenys de Munt i l'hospital de Mataró

Última revisió 25-06-2020 22:49
24/01/2020

L'Ajuntament d'Arenys de Munt es reunirà amb la Generalitat de Catalunya per aconseguir un servei de bus que connecti el poble amb l'hospital de Mataró. La proposta és establir horaris tant de matí com de tarda per facilitar als veïns el desplaçament cap a la capital del Maresme.

Amb aquest servei es pretén que els veïns del poble tinguin més fàcil el desplaçament cap al centre hospitalari públic de referència per als veïns del centre de la comarca, i que puguin evitar haver-hi d'anar amb vehicle personal.

La voluntat ara per ara és trobar finançament a través de la Generalitat, però, en cas que no sigui possible, l'Ajuntament pot assumir els costos del servei i serà finançat amb diners del pressupost municipal. La creació d'aquesta línia de bus s'està negociant conjuntament amb l'Ajuntament d'Arenys de Mar, amb qui es pretén mancomunar el servei.