S'amplia el termini per sol·licitar formar part del Consell d'Administració de GUSAM

Última revisió 06-07-2020 10:50
03/07/2020

El termini per presentar la sol·licitud d'optar a la renovació dels membres del Consell d'Administració de l'empresa pública municipal GUSAM s’amplia fins al 30 de juliol del 2020 i es pot demanar a través d'aquest formulari.

Seran els tretze regidors de l'Ajuntament, com a integrants de la Junta General, els qui escolliran els deu membres del Consell d'Administració.

En concret, es triaran quatre representants escollits pel govern municipal, tres representants escollits pels grups de l'oposició i tres professionals amb capacitat tècnica i experiència en àmbits com la gestió i administració d'empreses, la comptabilitat, els recursos humans o l'economia social.

Les tres persones professionals s'escolliran per mèrits inclosos al seu currículum. Les candidatures, que seran analitzades i seleccionades per la Junta General de GUSAM, s'inclouran a la proposta de nou Consell d'Administració per aprovar-se al Ple de l'11 de juny. Es tindran en compte mèrits de trajectòria professional, coneixença de l'empresa i els serveis que gestiona i l'arrelament al municipi.

Per poder ser candidat, són requisits indispensables tenir disponibilitat d'assistència a les reunions del Consell d'Administració i assistir a un mínim de quatre reunions a l'any. Cal tenir en compte que els membres del Consell d'Administració de GUSAM no reben cap tipus de remuneració econòmica.