DISAM Centre de distribució solidària d'aliments d'Arenys de Munt

El DISAM és un nou equipament municipal, congestionat per Cáritas i Creu Roja, que està destinat a ser Centre de Distribució Solidària d’Aliments per a famílies en risc d’exclusió social d’Arenys de Munt. El Centre de Distribució Solidària d’Aliments d’Arenys de Munt (DISAM), es va inaugurar el 15 d’octubre del 2015, però estava en funcionament des del 25 de setembre del mateix any.

Aquest nou equipament recrea una botiga, tipus supermercat, on els usuaris poden fer una compra mensual amb punts dels aliments que necessiten, amb la valoració prèvia de Serveis socials.

Per poder accedir al Centre de Distribució Solidària d’Aliments d’Arenys de Munt cal la derivació de l’equip de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Arenys de Munt.

Jacint Verdaguer, 4-6 08358 - Arenys de Munt

Imatges