L'Ajuntament distribueix targetes moneder entre els alumnes amb beca de menjador

Última revisió 25-06-2020 20:25
27/03/2020

L'Ajuntament d'Arenys de Munt ha fet entrega de gairebé un centenar de targetes moneder entre els alumnes beneficiaris d'una beca de menjador per a aquest curs escolar.

Aquestes targetes estan facilitades pel Consell Comarcal del Maresme i atorgades per la Generalitat, per a les famílies amb menors beneficiàries d'aquest tipus de beques. Es poden utilitzar per comprar alimentació bàsica a qualsevol dels establiments alimentaris del municipi.

Els Serveis Socials Bàsics s’han posat en contacte amb totes les famílies beneficiàries per explicar-los el funcionament de les targetes i, entre el dijous 26 i el divendres 27 de març, els les han fet arribar. Amb aquesta mesura, s'intenta seguir ajudant les famílies que disposen d'aquest ajut i benefici econòmic, malgrat la situació de confinament pel coronavirus. En total, han estat 99 targetes repartides.

Podeu veure les preguntes freqüents sobre l'ús d'aquestes targetes.

Documents adjunts