Serveis Socials posa a disposició dels vilatans un telèfon i un correu electrònic per atendre les situacions de vulnerabilitat durant aquests dies

Última revisió 25-06-2020 20:25
27/03/2020

D’acord amb l’estat d’alarma decretat pel govern de l’Estat, i en aplicació de les mesures excepcionals que ha adoptat l’Ajuntament davant la situació generada per l’evolució del coronavirus COVID-19, els Serveis Socials Bàsics d’Arenys de Munt, seguint les instruccions de les autoritats sanitàries, han suspès l’atenció presencial.

No obstant això, es recorda que qualsevol consulta es pot fer a través del telèfon 93 793 77 10 o del correu electrònic ssocials@arenysdemunt.cat, en horari de 9 del matí a 2 del migdia, de dilluns a divendres.

Entenent les polítiques socials com un servei essencial, des de l’Ajuntament se’ls dona prioritat i, mentre duri l’estat d’alarma, s’intensifiquen els següents serveis:

• Servei d’atenció a persones grans o amb necessitats especials.
  • Servei de suport a les famílies per atendre necessitats bàsiques.
  • Servei d’atenció a les famílies i la infància.