Primeres converses amb la Generalitat per tenir un nou geriàtric al poble

Última revisió 25-06-2020 22:48
25/11/2019

L'alcalde d'Arenys de Munt, Josep Sànchez, s'ha reunit amb el secretari d’Afers Socials i Família de la Generalitat, Francesc Iglesias, amb l’objectiu de parlar de la futura nova residència d’Arenys de Munt, un equipament que s'ha de construir pensant en la capacitat econòmica de l’Ajuntament i en les necessitats del poble.

La idea és implicar l’actual Residència Verge del Remei en el projecte i fer una proposta realista, viable i assumible que eviti haver de deixar la direcció d'un futur nou equipament en mans privades. Es vol que el Patronat Verge del Remei actual tingui veu i vot en la posada en marxa d'aquest projecte.

La voluntat del govern municipal és construir la futura residència en terrenys municipals, que aquesta sigui cofinançada per l’Ajuntament i el Patronat, i que tingui entre 50 i 70 places; per tant, serà de dimensió mitjana. Ara comença el procés entre Ajuntament i Generalitat per tirar endavant el projecte de la nova residència geriàtrica municipal.