Aquest mes d’abril Arenys de Munt celebrarà les Festes del Remei, amb actes per a tots els públics.

Festes del Remei 2022

Última revisió 26-04-2022 08:15
21/04/2022

El divendres 22 d’abril, a les 21 h a la Sala Municipal, es farà l’espectacle de monòlegs d’humor Fum fum fum, que s’havia de celebrar, com cada any, durant les festes de Nadal, però es va haver de posposar a causa de la COVID-19. Comptarà amb actuacions de Peyu, Eskakejats Teatre, Picardies (text d’Emma Dotras, amb Pili Muns i Jordi Saladrigas) i The Palestina Street Band, i caldrà fer una aportació de 5 € per assistir-hi. El mateix dia a les 23.30 h, a la carpa que estarà instal·lada al parc de Can Jalpí, hi haurà la Discoteca “La Sala”.

El dissabte 23 d’abril se celebrarà la diada de Sant Jordi a la Riera, a partir de les 10 h i durant tot el dia, amb fira de paradetes, “Els pintors surten al carrer”, pregó, tallers infantils i ruc mecànic. A les 23 h, a la carpa del parc de Can Jalpí, hi haurà Nit Jove amb els grups Zàping Catalonia, Vizuri i DJ Badabronx.

El diumenge 24 d’abril se celebrarà l’Ofici en honor a la Verge del Remei, a les 11 h a l’Església Parroquial. A les 12 h, A Munt Jazz Band (banda de l’Aula de Música AdM) oferirà un concert a la plaça de l’Església. A les 18 h, els més menuts podran gaudir de l’espectacle La divertida llegenda de Sant Jordi, organitzat per Rau Rau (més informació i entrades en aquesta pàgina). A les 19 h, a la Sala Municipal, tindrà lloc una tarda d’humor amb monòlegs de Mayte Carreras i la nova versió de la coneguda obra de teatre La jaula de las locas. L’aforament és limitat i és imprescindible reservar les entrades, gratuïtes, en aquesta pàgina. Les persones que tinguin dificultats per reservar les entrades per Internet poden adquirir-les en paper a la llibreria Boli Blau.

El dilluns 25 d’abril, que és festiu a Arenys de Munt, els més petits podran gaudir de Kids Dance, un espectacle per ballar i jugar, a les 11 h a la Sala Municipal. A les 17 h, també a la Sala Municipal, es representarà l’obra de teatre familiar Joc de cadires.

El dissabte 30 d’abril continuaran les Festes del Remei amb una cercavila de gegants, que sortirà a les 18 h del Torrent d’en Terra. Aquesta cercavila serà en memòria de Pere Ràfols, que va ser cap de la Colla de Geganters d’Arenys de Munt i que ja no és entre nosaltres. El mateix dia, a les 20 h a la Sala Municipal, es farà un sopar i ball de primavera amenitzat pel conjunt Xàcara. L’aforament és limitat i els tiquets, a un preu de 20 €, es poden adquirir a l’edifici El Mercat (Esplai de Jubilats Verge del Remei).

Podeu veure la memòria sobre el compliment del reglament d’espectacles públics i activitats recreatives extraordinàries durant les Festes del Remei 2022 aquí.