Inscripcions obertes al curs de competències digitals

Última revisió 30-09-2021 12:25
30/09/2021

Des del Servei Local d’Ocupació s’ofereix un curs de competències digitals bàsiques per millorar la capacitat d’utilitzar els dispositius digitals (mòbil o tauleta digital) i les aplicacions que s’hi puguin incorporar.

El període d’inscripcions està obert. El curs, que es farà del 18 al 29 d’octubre, tindrà lloc a la Sala Municipal de l’Ajuntament d’Arenys de Munt els dilluns, dimecres i divendres de 9.30 a 12.30 h.

Aquest curs està adreçat a persones que vulguin adquirir competències digitals bàsiques: gestions telemàtiques amb organismes oficials (demanar cita prèvia, sol·licitar el certificat digital, etc.), renovar el DARDO o d’altres tràmits vinculats a l’ocupació, com la recerca de feina i molts més.

Durant la pandèmia s’ha posat de manifest la necessitat de fer ús d’eines telemàtiques per realitzar accions quotidianes: parlar amb les nostres famílies i amistats, realitzar tràmits amb l’Administració, fer visites mèdiques, relacionar-nos amb les entitats financeres, etc. Aquesta manera nova manera de comunicar-nos i treballar ha arribat per quedar-se, i no disposar d’unes competències digitals bàsiques pot ser una limitació per poder entrar al mercat laboral. El Servei Local d’Ocupació ha d’impulsar polítiques adreçades a formar col·lectius que encara no han assolit prou competències digitals que els permetin poder accedir al mercat laboral amb més garanties.

Per a inscripcions i més informació, us podeu adreçar al telèfon 666732415 o al correu promocioeconomica@arenysdemunt.cat.