La Policia Local inicia una campanya de control de velocitat

Última revisió 13-10-2022 08:27
13/10/2022

Durant els propers quinze dies, la Policia Local realitzarà una campanya de control de velocitat al municipi.

La campanya té per objectiu la vigilància i control dels excessos de velocitat dels vehicles que circulen per les travesseres de les carreteres C-61 i BV-5031 i per les vies urbanes del nostre municipi, que és on es reben més queixes dels vilatans per l’excés de velocitat.

Aquesta campanya de control de velocitat es pot realitzar gràcies al conveni de col·laboració en matèria de seguretat viària signat entre l’Ajuntament d’Arenys de Munt i el Servei Català de Trànsit. Aquest organisme cedeix un aparell cinemòmetre (radar) amb el qual els agents de la Policia Local faran controls de velocitat.