L'Ajuntament d'Arenys de Munt creix en administració electrònica

Última revisió 26-01-2022 13:39
26/01/2022

Cada any l’Ajuntament d’Arenys de Munt va creixent en administració electrònica, ja que és la manera més eficient de funcionar quant als resultats i econòmicament.

L’any 2021, amb la COVID-19, es va demostrar que treballar electrònicament amb l’Administració és fonamental; si no s’haguessin establert aquests sistemes de comunicació, tot hauria estat caòtic, tant pel que fa a la relació amb la ciutadania com per la feina que desenvolupen els treballadors de l’Ajuntament.

El 2021 l’Ajuntament ha fet 65.804 tràmits electrònicament, i el fet d’haver-los realitzat de forma electrònica i no manual ha suposat un estalvi de 173.882,51 €, aplicant les fórmules de càlcul d’estalvi del consorci AOC.

Podeu trobar-ne informació més detallada en aquest document i en aquesta pàgina.