L'Ajuntament d'Arenys de Munt ha incorporat dues furgonetes per a la Brigada Municipal i una moto 100% elèctrica per a la Policia Local

Última revisió 21-02-2022 14:17
21/02/2022

Seguint amb la línia d’anar millorant, tant tècnicament com mediambientalment, els vehicles municipals, l’Ajuntament d’Arenys de Munt ha incorporat dues furgonetes híbrides al servei de la Brigada Municipal. Aquestes noves furgonetes mixtes (elèctriques i benzina) compleixen les noves normatives d’emissions de CO2, ja que les tenen molt baixes, i han permès desballestar vehicles molt contaminants i que tenien molta antiguitat; en algun cas, arribaven als vint anys.

També seguint amb aquesta línia de millores, s’ha adquirit una moto 100% elèctrica per a la Policia Local. Aquest nou vehicle permetrà el moviment dels agents per la vila i els voltants en les seves tasques diàries, amb una emissió zero de contaminants a l’atmosfera.

Aquests vehicles han estat adquirits mitjançant la compra agregada a l’Associació Catalana de Municipis (ACM), a la qual està adherida l’Ajuntament d’Arenys de Munt.