L'Ajuntament proposarà ampliar l'horari del bus a l'Hospital de Mataró arran dels resultats de l'enquesta

Última revisió 10-06-2022 11:30
10/06/2022

El passat mes de maig, l’Ajuntament va posar a disposició dels usuaris una enquesta en línia al web de l’Ajuntament i físicament a l’OAV, l’Esplai i a la Policia Local, per valorar el servei de la línia d’autobús entre Arenys de Munt i l’Hospital de Mataró.

Gràcies als resultats, que van ser presentats al Departament de Transports de la Generalitat de Catalunya, s’estudiarà ampliar el servei.

A grans trets, els usuaris van manifestar a través de l’enquesta que farien més ús del servei si s’ampliés la franja horària de matins i tardes, ja que la gran majoria creuen que no hi ha prou autobusos per cobrir el servei. De mitjana, els usuaris valoren el servei amb un 3,37 sobre 5 i l’edat dels que l’utilitzen és de 57,38 anys.

Podeu veure els resultats de l’enquesta amb més detall al següent gràfic: