L'Ajuntament vol conèixer noves activitats culturals que realitzi el jovent del poble

Última revisió 02-03-2021 11:39
01/03/2021

L’Ajuntament fa una crida a les persones joves del poble amb experiència dins l’àmbit cultural i l’espectacle, com la música, el teatre o la dansa, per tenir coneixement d’aquestes activitats i poder-les fer en diferents actes culturals emmarcats dins les festes majors o altres dates importants.

Aquestes propostes d’activitats han de ser innovadores i estar dins l’àmbit cultural. Els requisits són estar empadronat/da al municipi i tenir entre 18 i 29 anys d’edat. La data màxima per rebre propostes és el 21 de març de 2021.

Les propostes es poden presentar enviant un correu electrònic a l’adreça joventut@ademunt.cat. Al correu cal posar-hi un telèfon de contacte.

Per a més informació, podeu trucar al 667 18 22 81.