Recepció oficial a les patinadores del Club Patinatge Arenys de Munt que van guanyar medalles al campionat estatal

Última revisió 18-10-2021 08:42
18/10/2021

El passat dijous 14 d’octubre, l’Ajuntament d’Arenys de Munt va fer una recepció oficial a tres patinadores del Club Patinatge Arenys de Munt com a senyal de reconeixement pels seus títols obtinguts el passat mes de juliol al campionat estatal.

La recepció va ser encapçalada per l’alcalde d’Arenys de Munt, Josep Sànchez i Camps, i el regidor d’Esports, Jordi Maimí i Girbal. També hi van ser presents el president del club, Josep Pi, l’entrenadora, Gèsica Pi, i els familiars de les patinadores. Amb aquest acte, el consistori pretén donar valor i reconèixer els mèrits obtinguts per Mireia Martínez, Lorena Cantillo i Emma Álvarez en aquest campionat estatal i la bona feina del club per potenciar l’esport al nostre municipi.