S'obre el període de sol·licituds per participar al projecte de la Brigada Jove 2023

Última revisió 13-10-2022 08:19
10/10/2022

Del 12 al 31 d’octubre s’obre el període de sol·licituds per participar al projecte de la Brigada Jove 2023, finançat per la Diputació de Barcelona. A la convocatòria es preveu la contractació de quatre persones joves d’entre 18 i 25 anys.

El contracte laboral tindrà una durada de sis mesos a jornada sencera com a peó/ona de brigada i les funcions bàsiques a desenvolupar seran realitzar treballs bàsics de manteniment i conservació d’instal·lacions, edificis i recintes del municipi, i en general donar suport a la resta de personal de la brigada de serveis i de neteja.

Aquest projecte pretén promocionar la inserció i la capacitació laboral de les persones joves d’entre 18 i 25 anys.

Es podran presentar les sol·licituds a l’OAV (Oficina d’Atenció a la Vila) de dilluns a divendres de 2/4 de 9 del matí a 2/4 de 3 del migdia, i els dijous també de 2/4 de 5 a 7 de la tarda. També es poden presentar les sol·licituds a través de la seu electrònica del web municipal o a les oficines de Correus.

A l’hora de presentar la sol·licitud de la convocatòria cal adjuntar el model d’instància i la declaració jurada omplerta juntament amb tota la documentació que es detalla a les bases.

Per a més informació, cal trucar al 93 793 94 36, enviar un correu electrònic a joventut@ademunt.cat o adreçar-se a l’OAV (Ajuntament d’Arenys de Munt, rambla Francesc Macià, 59).