S'obre la convocatòria de beques de menjador escolar per al curs 2021-2022

Última revisió 18-05-2021 09:09
14/05/2021

El Consell Comarcal del Maresme ha aprovat la convocatòria per a la concessió d’ajuts individuals de menjador escolar per al curs 2021-2022, una prestació que va dirigida a l’alumnat d’ensenyaments obligatoris i de segon cicle d’educació infantil de centres educatius sufragats amb fons públics.

Qui pot demanar la beca?

Tenen dret a sol·licitar-la totes aquelles famílies empadronades al municipi que tinguin infants escolaritzats als nivells d’educació infantil, primària i ESO que es trobin en situacions socioeconòmiques desfavorides, que compleixin els requisits marcats a les bases reguladores de la convocatòria i que no hagin sol·licitat els mateixos ajuts a altres administracions públiques.

Període de presentació

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 18 de juny.

L’Ajuntament d’Arenys de Munt serà l'ens encarregat de tramitar les sol·licituds dels alumnes empadronats al municipi.

Les sol·licituds es podran tramitar:

• Telemàticament amb l’IDCAT a través de la seu electrònica (del 17 de maig al 18 de juny de 2021).
  • O amb cita prèvia a l’OAV, trucant al telèfon 93 793 79 80 o demanant a hora a través d’aquesta pàgina (podeu contactar-hi ja i us donaran hora a partir del 25 de maig fins al 18 de juny de 2021).

Podeu consultar la informació de la convocatòria en aquesta pàgina del web del Consell Comarcal. Els documents que cal adjuntar a la presentació de la sol·licitud són:

Documentació complementària:

• Infants en acolliment: s'acreditarà mitjançant la resolució d'acolliment (DGAIA).
  • Conveni o sentència de divorci: en el cas que un dels membres ja no visqui al domicili però estigui al document d'empadronament, o l'acta final de mediació del Departament de Justícia.