Arenys de Munt torna a tenir guanyadors al certamen literari maresmenc

Última revisió 15-12-2020 10:21
14/12/2020

Com cada any, l’Ajuntament d’Arenys de Munt va presentar els treballs literaris dels arenyencs i arenyenques a la Mostra Literària del Maresme, organitzada pel Consell Comarcal. Enguany també hem aconseguit guanyar al certamen comarcal quatre premis i els felicitem, alhora que encoratgem tots els escriptors i escriptores a continuar escrivint.

Aquest fet demostra la bona salut literària d’Arenys de Munt, que any rere any demostra que té molt bon nivell. Alhora, també volem felicitar la feina feta pels mestres de les escoles i la biblioteca, la forta implicació que tenen en l’estímul de la literatura a tot l’alumnat d’Arenys de Munt.

Malauradament, aquesta 37a edició està marcada per l’excepcionalitat que estem vivint a causa de la COVID-19, i no s’ha pogut fer l’acte de lliurament de premis.

La Mostra Literària ha comptat aquest any amb la col·laboració i participació activa de 21 ajuntaments del Maresme i enguany era Teià qui havia d’acollir -el proper 13 de desembre- l’acte de lliurament de premis a les guanyadores i guanyadors de la XXXVII Mostra Literària del Maresme i del concurs Relats del Confinament, que també va promoure el Consell Comarcal.

Els guanyadors han estat:

Grup A

Clara Esteban Joseph

La llibreta màgica

Grup B

Anna Nebot Riera

La Laura

Grup F

Joan Mayans Planells

Pensa un desig

Relats del Confinament

1r premi jurat

Maria Peña Torrent

Podeu trobar-ne més informació en aquesta pàgina.