Pla Director de Desenvolupament Local

Pla Director de Desenvolupament Local dels municipis d'Arenys de Munt i Sant Iscle de Vallalta

La missió del Pla d'Acció és augmentar les oportunitats laborals i de desenvolupament empresarial que ofereix l'àmbit territorial d'Arenys de Munt i Sant Iscle de Vallalta mitjançant l'acció conjunta i coordinada entre els dos municipis.

La voluntat d'impulsar conjuntament el Pla entre Arenys de Munt i Sant Iscle de Vallalta neix de la participació conjunta en algunes iniciatives puntuals de Promoció Econòmica, com la Fira Gastronòmica de la Maduixa, i de l'interès a nivell polític per tal de mancomunar esforços de cara a implementar les accions que se'n derivin i de reforçar les interrelacions, tant comercials com econòmiques, que històricament han mantingut els dos municipis.

Després d'un treball de mesos de debat i reflexió, el Pla d'Acció ha quedat finalment estructurat en deu línies estratègiques que es despleguen en un conjunt de trenta tres accions, cadascuna d'elles amb diferents activitats i amb un calendari global que n'estableix les prioritats. Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya en el marc dels programes de suport al desenvolupament local.

Pla d'acció

Fitxer: Pla_d_acciA_.pdf