Secretaria Municipal


Tota l'activitat de l'Ajuntament que es concreta en les decisions i accions que adopta l'Administració tenen el seu seguiment des de l'àrea de Secretaria Municipal.

L'Àrea de Secretaria engloba tot un conjunt d´activitats municipals que tenen com a principal objectiu l'assessorament, el control de la legalitat interna i l'organització administrativa de l'Ajuntament.

Des de Secretaria es presten serveis de caràcter transversal a tota l'organització: informàtica i telecomunicacions, compres i contractació, i també la gestió dels recursos humans municipals, Registre General i Servei d'Estadística i Padró Municipal.

Dades del servei

  • Secretària de la corporació: M. Carmen Gómez
  • Adreça: Rambla Francesc Macià, 59 - 08358 Arenys de Munt
  • Telèfon: 93 793 79 80
  • Fax: 93 795 06 30
  • Correu electrònic: secretaria@ademunt.cat
  • Horari d'atenció al públic: hores convingudes
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 07-07-2020 09:11