Dos arenyencs han estat premiats a la Mostra Literària del Maresme

Última revisió 25-06-2020 22:48
19/11/2019

Jana Vallcorba, en la categoria de prosa de 15 a 18 anys, i Joan Gimeno, en la categoria de poesia de més de 26 anys, són els dos escriptors arenyencs que van rebre un guardó aquest diumenge a Sant Vicenç de Montalt, durant l'acte de lliurament de premis de la Mostra Literària del Maresme.

L'acte va tenir lloc al teatre del centre cívic El Gorg de Sant Vicenç, presidit per l'alcalde del municipi, Javier Sandoval, i pel president del Consell Comarcal del Maresme, Damià del Clot. També hi va assistir Tònia Vila, titular de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Arenys de Munt, organitzadora de la Mostra Literària del nostre poble.

En aquesta competició literària de prosa i poesia hi participen els guanyadors de les mostres literàries locals de 22 municipis de la comarca, entre ells Arenys de Munt.

Podeu consultar el veredicte de la Mostra Literària comarcal d'enguany.