Exposició pública de les llistes provisionals del cens electoral per a les eleccions al Parlament Europeu del 9 de juny de 2024

Última revisió 19-04-2024 14:10
19/04/2024

El 9 de juny de 2024 hi ha convocades eleccions al Parlament Europeu. Per aquest motiu, entre els dies 22 i 29 d’abril (ambdós inclosos) s’exposa al públic el llistat provisional del cens electoral per tal que qualsevol persona, dins d’aquest termini, pugui formular reclamació adreçada a la Delegació Provincial de Barcelona de l’Oficina del Cens Electoral sobre les seves dades censals.

Només es tindran en compte les reclamacions que es refereixin a la rectificació d’errors en les dades personals, als canvis de domicili dins la mateixa circumscripció o la no inclusió del reclamant en cap secció del cens de la circumscripció tenint dret a ser-hi. No es tindran en compte les reclamacions que comportin un canvi de residència d’una circumscripció a una altra si aquesta variació residencial s’ha efectuat amb posterioritat al 30 de gener de 2024.

Les manifestacions de vot dels residents d’altres països de la Unió Europea presentades després del 30 de gener de 2024, incloses les reclamacions de dades d’inscripció al cens electoral, no es troben incorporades en el cens vigent de les eleccions de 9 de juny de 2024.

Aquestes reclamacions hauran d’anar dirigides a la Delegació Provincial de l’Oficina del Cens Electoral i es poden presentar a través de la seu electrònica de l’Institut Nacional d’Estadística accedint-hi directament, o des de l’enllaç que s’ha habilitat a la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Arenys de Munt a l’efecte. Així mateix,  aquest tràmit també es podrà fer de manera presencial a l’Ajuntament d’Arenys de Munt.