Fira de Sant Antoni Abat i Tres Tombs 2020 i agraïment per la donació de la bandera de Sant Antoni a l'Ajuntament

Última revisió 25-06-2020 22:49
27/12/2019

Des de l’Ajuntament d’Arenys de Munt es vol fer un agraïment per la donació de la bandera de Sant Antoni a l’Ajuntament d’Arenys de Munt per part de la família Culubret-Missé, descendents dels administradors de l’altar de Sant Antoni Abat, càrrec que compartien amb la família Majó-Torrent, i nebots del Sr. Llorenç Culubret i Soler, artista que va pintar el retrat de Sant Antoni a la bandera.

Aquesta bandera es podrà admirar a la 39a Fira de Sant Antoni Abat i els tradicionals Tres Tombs, que tindran lloc el diumenge 26 de gener, de les 10 del matí a les 2 del migdia, organitzats amb la col·laboració de l’hípica Terra Eqüestre i el Centre Natural Eqüestre l’Espiga.

De les 10 a les 11 del matí està prevista la concentració de cavalls a l’aparcament de Can Globus. A 3/4 de 12 començaran els Tres Tombs baixant del punt de trobada per la rambla de l’Eixample, travessia Llorenç, carrer de les Flors, carrer Generalitat, carrer Borrell, rambla Sant Martí i rambla Francesc Macià fins a la travessia Llorenç.

Seguidament es procedirà a la benedicció dels participants als Tres Tombs i d’animals de companyia a la Riera, davant de la plaça de l’Església.

També hi haurà fira artesana de les 10 del matí a les 2 del migdia a la plaça de l’Església, on es podran trobar el típic tortell de Sant Antoni Abat, productes artesans alimentaris i altres. Els més petits podran gaudir de passejades en poni a la plaça de Catalunya.

Està oberta la participació de cavalls d’altres municipis, però cal inscripció prèvia i complir les normes de seguretat. Per a més informació, es pot enviar un correu electrònic a ajuntament@arenysdemunt.cat.

Documents adjunts