Dos restaurants i tres productors del municipi participen a les Jornades Gastronòmiques de la Maduixa d'enguany (del 27 d'abril al 2 de juny)

Última revisió 26-04-2024 12:52
26/04/2024

El dissabte 27 d’abril comencen les  Jornades Gastronòmiques “Temps de Maduixes”, organitzades pel Consorci de Promoció Turística del Maresme per promocionar aquest apreciat fruit de la nostra terra a gourmets de dins i fora de la comarca.

Enguany hi participen dos restaurants del nostre municipi, Nigirú i L’Era Restaurant, que ofereixen la seva proposta gastronòmica amb la maduixa com a protagonista i també hi són presents tres productors de maduixes: AgroSalichs, Can Marpons i Jordi Cantallops. Podeu consultar l’oferta d’establiments participants al llibret de les Jornades de la Maduixa 2024.

Podeu trobar-ne més informació en aquesta pàgina.