Campanya pel català als comerços i aprenentatge a l'aula

Última revisió 18-10-2023 10:39
17/10/2023

L’Ajuntament d’Arenys de Munt ha engegat una nova campanya amb l’objectiu de fomentar l’ús del català als comerços locals i promoure’n l’aprenentatge actiu a través del Centre de Formació d’Adults Enric Camón.

Els petits comerços, les persones que els regenten i les que els freqüenten són el nucli vertebrador del nostre poble; per això, en col·laboració amb els comerços locals, la campanya vol animar tothom a adoptar el català com a llengua principal de comunicació entre venedors i clients, per tal de crear un ambient acollidor i inclusiu, on tothom se senti benvingut i atès. Els comerços adherits disposen d’adhesius de la campanya.

El CFA Enric Camón cada vegada té més matrícules als cursos de català per a adults, que són accessibles per a persones de tots els nivells, des de principiants fins a avançats. Aquests cursos ofereixen servei de ludoteca perquè cap persona quedi exclosa d’aprendre la llengua catalana. L’aprenentatge del català no només és una manera d’apropar-se a la riquesa de la nostra cultura, sinó que també obre noves portes per a la comunicació, les oportunitats d’ocupació i les relacions personals.

L’Ajuntament anima tothom a participar en aquesta iniciativa i agraeix als comerços locals i el CFA Enric Camón la seva col·laboració.