Presentació pública dels estatuts del nou Consell de la Gent Gran

Última revisió 25-06-2020 22:48
02/03/2020

Aquest dimarts, 3 de març, i el dissabte 7 es farà la presentació dels estatuts del Consell de la Gent Gran, un organisme de participació de nova creació. Els estatuts marquen el funcionament i el reglament del Consell i fixen quins càrrecs l'han de conformar.

Les dues sessions de presentació pública dels estatuts tenen la finalitat de fer que la gent gran i els veïns en general sàpiguen que es crea un consell per a la gent gran, en coneguin els estatuts i en donin la seva opinió, fent aportacions per millorar-los, si ho troben convenient, abans d'aprovar-los per Ple. També es busca engrescar els potencials membres a formar-ne part.

L'Ajuntament ha volgut per partícips de la creació d'aquest consell tant l'Esplai de jubilats com les residències del municipi, però és obert a qualsevol persona del poble que se senti cridada a participar-hi, formi part o no del col·lectiu de gent gran.

La presentació del dimarts 3 es farà a l'Esplai de Jubilats Verge del Remei a les 7 de la tarda i va adreçada a socis de l'entitat. El dissabte 7 la presentació es farà a la Biblioteca Antònia Torrent i Martori a les 6 de la tarda i està oberta a tota la ciutadania.