Programa d'Actuació Municipal d'Habitatge

Última revisió 03-12-2020 10:56
03/12/2020

S’ha elaborat el Programa d’Actuació Municipal d’Habitatge (PAMH), que analitza la problemàtica de l’habitatge a la nostra vila per arribar a unes conclusions i, finalment, conclou amb propostes perfectament viables per dur a terme, sempre depenent de la situació social i econòmica del poble.

El PAMH s’ha fet gràcies a una subvenció de Diputació, en sis sessions de treball d’unes dues hores de durada cadascuna, on han assistit tècnics de diversos departaments, part política, personal de Diputació i l’equip redactor.

Aquest document, que podeu trobar aquí, és un full de ruta a curt, mitjà i llarg termini amb el qual la Regidoria d’Habitatge treballarà juntament amb el departament de Serveis Tècnics. La feina duta a terme per l’equip redactor també inclou una eina de treball que es va actualitzant des de Serveis Tècnics a mesura que es van assolint les fites descrites al PAMH, una eina molt útil per poder treballar.

Programa d'Actuació Municipal d'Habitatge