Tió solidari i campanya de Reis "Un somriure no té preu"

Última revisió 09-12-2020 08:31
09/12/2020

Aquest any també tindrem tió solidari, el cap de setmana del 19 i el 20 de desembre a la Sala Municipal, i la campanya de Reis “Un somriure no té preu”.

Per participar al tió solidari, seguint les mesures de prevenció de la COVID-19, cal enviar un WhatsApp al 625562450 per reservar dia i hora. Es donarà menjar al tió i se’l farà cagar al mateix moment, i només podran entrar grups bombolla familiars que convisquin plegats.

En el moment d’entrar (per rambla Francesc Macià, porta de l’Ajuntament), es prendrà la temperatura de tothom, caldrà aplicar-se gel hidroalcohòlic i mantenir la distància de seguretat d’un metre i mig fora del grup bombolla, portant la mascareta posada en tot moment. La sortida serà pel carrer de les Flors (darrere de l’Ajuntament).

El tió solidari és possible gràcies a Voluntaris per Arenys de Munt, Ràdio Arenys de Munt, AmunTV, Càritas i Donaviva.

Voluntaris per Arenys de Munt, amb la col·laboració de la Parròquia, també fa possible la campanya de Reis “Un somriure no té preu”, perquè cap infant es quedi sense joguines durant les festes de Nadal. Per a més informació sobre com participar-hi, podeu escriure un WhatsApp al 691924155.