Gaudim del Nadal amb concerts i espectacles

Última revisió 21-12-2020 09:04
15/12/2020

Aquest Nadal podrem gaudir de diversos concerts i espectacles, que havien de formar part de la programació que estava prevista per a la Festa Major de Sant Martí però s’han hagut de reprogramar a les festes de Nadal.

Tots ells són gratuïts excepte el concert del 19 de desembre, però és imprescindible adquirir les entrades de tots en aquesta pàgina. Preguem a tothom que adquireixi entrades que es comprometi a anar-hi, ja que, si no, altres persones es poden quedar sense poder-hi assistir.

Del 16 de desembre al 10 de gener, podrem veure a la Sala d’Exposicions Mercè Paluzie l’exposició “Art al límit”, d’Amics per l’Art del Maresme.

El 19 de desembre, a les 8 del vespre al Centre Moral, Judit i Meritxell Neddermann faran un concert de nadales. Cal fer una aportació de 5 €, que anirà destinada a la Marató de TV3.

El 20 de desembre, a les 12 del migdia al pati de l’Escola Sant Martí, els més petits podran gaudir d’un concert de Heavy per Xics.

El 26 de desembre (Sant Esteve), a les 7 de la tarda al Centre Moral, Guillem Roma oferirà el concert La constant i la variable.

El 27 de desembre, a les 5 de la tarda a la Sala Municipal, Teatre al Detall farà l’espectacle infantil L’Endrapasomnis amb la Tresca i la Verdesca.

El 2 de gener, a les 5 de la tarda a la Sala Municipal, Teatre al Detall oferirà l’espectacle per a infants de 0 a 4 anys El núvol gris, gras i gros. Hi haurà dos passis: un a les 5 de la tarda i l’altre a les 6 de la tarda. L’aforament màxim és de 50 nens/es.

El 4 de gener, a les 6 de la tarda a la Sala Municipal, la companyia Espiral Mágica representarà l’espectacle infantil Orelles de papallona.