Consell de Comunicació

El Consell de Comunicació d'Arenys de Munt és un òrgan participatiu que ajuda a gestionar, entre la col·laboració d'agents públics, entitats i particulars, l'activitat dels mitjans de comunicació municipals.

El seu principal objectiu és fomentar el dret a la informació pública i vetllar perquè tothom pugui exercir el dret a rebre informació pública, veraç i contrastada.

En el Consell de Comunicació podrem compartir informació, propostes i reflexions sobre la política comunicativa de l'Ajuntament, Ràdio Arenys de Munt, l'Amunt Arenys, AmunTV, el web municipal, les xarxes socials, etc. El Consell està obert a tothom i qualsevol veí o veïna hi pot participar.

Voleu inscriure-us al Consell de Comunicació? - Ompliu el següent formulari

Assemblea Virtual

Dades de contacte

Consell de Comunicació