L'Oficina d'Atenció a la Vila reobre per a tràmits presencials

Última revisió 25-06-2020 20:25
26/05/2020

L'Oficina d'Atenció a la Vila tornarà a oferir atenció presencial a partir del proper dilluns, 1 de juny, al seu espai habitual a la planta baixa de l’Ajuntament. Des del mes de març, amb la declaració de l'estat d'alarma per la pandèmia de coronavirus, s'havia suspès el servei d'atenció presencial i s'havia concentrat tota l'atenció per via telefònica i telemàtica.

L'atenció presencial es farà exclusivament amb cita prèvia, que es pot sol·licitar indicant el tràmit a realitzar mitjançant el telèfon de l’Ajuntament (937937980) o el correu electrònic oav@ademunt.cat. No s'atendrà ningú sense cita prèvia.

Durant aquestes setmanes s’ha seguit atenent moltes persones a través de telèfon, correu electrònic i el web municipal. La gran majoria de temes s'han pogut resoldre sense necessitat de desplaçaments a l'oficina. Si es disposa de certificat digital, idCAT Mòbil o DNI electrònic, es poden realitzar els tràmits a la seu electrònica de l’Ajuntament.

Ompliu aquest formulari per demanar cita prèvia a l'OAV