Busco formació

Estàs buscant formació per adquirir nous coneixements? Aquí tens a la teva disposició tot un conjunt de recursos.

Acredita't:

Has estat treballant en algun lloc i has guanyat una experiència que no tens acreditada de forma oficial? Això pot canviar amb aquest procediment.

Acredita't

Acreditació ACTIC:

ACTIC, o Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació, és un certificat que acredita que es té domini en l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). Es tracta d'una acreditació d'utilitat -o fins i tot obligatòria- quant a demostrar coneixements informàtics de cara a llocs de feina d'administratiu i similars, o llocs de feina relacionats amb eines informàtiques.

ACTIC

Aula d'Extensió Universitària d'Arenys de Mar:

L'Aula d'Extensió Universitària d'Arenys de Mar per a gent gran està oberta a totes les persones adultes interessades en la cultura i en l'adquisició de coneixements, sense límit d'edat.

Aula d'Extensió Universitària

Ocupació Juvenil:

Tens menys de 30 anys? A través del programa estatal i europeu Garantia Juvenil podràs accedir a ofertes de feina orientades a un perfil jove i a formacions que et seran d'utilitat de cara al futur.

Ocupació Juvenil

Formació d'adults:

Centre de Formació d'Adults Enric Camón, gestionada per la societat municipal GUSAM.

Centre de Formació d'Adults

Mapa de recursos de formació, orientació i ocupació per a joves:

Mapa de recursos

Formació de Barcelona Activa:

Cursos i formacions oferts per la plataforma Barcelona Activa, un servei de l'Ajuntament de Barcelona.

Barcelona Activa

Formació digital de Barcelona Activa, Cibernàrium:

Es tracta de formacions de Barcelona Activa orientades a millorar les competències quant a eines informàtiques i TIC.

Cibernàrium

Formació contínua:

Espai destinat a la formació contínua i a l'adquisició de nous coneixements per part de les empreses.

Formació contínua

Formació Educaweb:

Portal encarat a oferir orientació sobre formació i el món laboral. Engloba assessorament, recursos, informació i seguiment, etc.

Educaweb

Formació SOC:

Cursos i formacions del Servei d'Ocupació de Catalunya.

Formació SOC

Formació del Consell Comarcal del Maresme:

Formacions del Consell Comarcal del Maresme.

Formació Consell Comarcal del Maresme

Formació reglada de la Generalitat de Catalunya:

Informació i accés a formació reglada de la Generalitat de Catalunya.

Formació reglada

Formació PuntTic, Generalitat de Catalunya:

Centres de formació per millorar les habilitats informàtiques i TIC.

PuntTIC

Fundació Vodafone per la formació digital:

Es tracta de cursos i formacions orientats a millorar les capacitats digitals de persones grans i/o amb discapacitat.

Fundació Vodafone

IOC, Institut obert de Catalunya:

IOC

Recursos per trobar feina:

Documents i materials orientats a oferir-te suport de cara a afrontar millor la recerca de feina.

Recursos per trobar feina

Recorda que sempre pots contactar al Servei Local d'Ocupació, al telèfon 93 793 79 80, per accedir als nostres serveis i rebre ajuda o assessorament.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 05-02-2024 11:29