Els certificats electrònics reconeguts per a la tramitació electrònica són:
- idCAT. Certificat digital emès per l'Agència Catalana de Certificació (CATCert). Es pot obtenir de dues maneres:
- Sol·licitant-lo a través del web www.idcat.net
- Demanant-lo a l'Oficina d'Atenció a la Vila de l'Ajuntament d'Arenys de Munt (només es requereix DNI i sol·licitud presencial).
- Certificats electrònics reconeguts: Els certificats emesos per la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre. Aquests certificats es poden demanar:
- Presencialment: cal demanar cita prèvia a https://www.agenciatributaria.gob.es/AEAT.sede/CitaPrevia.shtml
- Telemàticament: http://www.cert.fnmt.es/certificados
- DNI electrònic: el podeu obtenir a través d'una unitat mòbil de la Policia Nacional, que es desplaça periòdicament a les dependències municipals. Per demanar cita, cal adreçar-se prèviament a la Policia Local. També es pot demanar a qualsevol comissaria de la Policia Nacional. Podeu demanar cita prèvia a www.citapreviadnie.es o al 902 247 364.