Últims dies per sol·licitar la subvenció per al foment de l'activitat econòmica del sector primari d'Arenys de Munt 2024

Última revisió 10-10-2024 09:31
10/10/2024

El dijous 17 d'octubre finalitza el termini per presentar les sol·licituds de la subvenció destinada a impulsar l'activitat econòmica del sector primari a Arenys de Munt per a l'any 2024. Aquesta ajuda compta amb un pressupost de 10.000 € i té com a objectiu donar suport a les persones físiques o jurídiques titulars d'activitats econòmiques del sector primari que executin obres o millores abans de finalitzar l’any 2024.

Els interessats poden obtenir la documentació i els impresos necessaris en aquesta pàgina.

Les actuacions subvencionables inclouen:

1. Construcció o rehabilitació d’instal·lacions de reg eficient i sostenible.
  2. Anivellament de finques destinades al conreu (exclosos els marges).
  3. Construcció o rehabilitació de la infraestructura per a cultius i explotacions ramaderes.
  4. Obres i instal·lacions per evitar danys causats per espècies cinegètiques en finques de conreu i ramaderia.
  5. Obres i instal·lacions per prevenir danys causats per condicions climatològiques extremes a explotacions agrícoles i ramaderes.
  6. Instal·lació d'equips de generació d'electricitat amb energies renovables per a l’autoconsum i panells solars.
  7. Compra de maquinària necessària per a explotacions agrícoles i ramaderes.
  8. Introducció de noves tecnologies d'eficiència productiva i ambiental i seguretat en explotacions.
  9. Obres de manteniment i rehabilitació de patrimoni històric, pous i mines.

Les subvencions s'atorgaran seguint un procediment de competència competitiva i es podrà finançar fins al 50% de les inversions, amb un màxim de 1.000 € per sol·licitud.