L'Ajuntament se suma a la campanya "Desconnecta de les elèctriques"

Última revisió 13-10-2021 09:03
08/10/2021

L’Ajuntament d’Arenys de Munt s’ha sumat a la campanya "Desconnecta de les elèctriques”, convocant les veïnes i veïns el divendres 8 d’octubre davant l'edifici de l'Ajuntament a les 19.30 h.

A la concentració es llegirà un manifest de rebuig a les elèctriques i per denunciar la inacció del govern espanyol a l'hora d'afrontar l'estafa elèctrica de manera estructural. Aquesta campanya, convocada per a aquest divendres 8 d'octubre per diferents forces sobiranistes de Catalunya, les Illes Balears, el País Basc i Galícia, pretén enviar un clar missatge a les elèctriques i al govern de l’Estat amb una apagada elèctrica massiva i una cassolada per respondre al xantatge de les elèctriques davant dels preus desorbitats de l'electricitat.

Podeu veure'n el comunicat aquí.