"Les cançons de la nostra vida" amb Radars

Última revisió 01-03-2024 09:37
28/02/2024

El passat dimarts 27 de febrer, Radars va celebrar l’acte “Les cançons de la nostra vida” a l’edifici El Mercat, que es va omplir força malgrat la pluja.

A 2/4 de 5 de la tarda la música va començar a sonar i la gent de Radars i del Centre de Formació d’Adults Enric Camón es va animar a explicar els motius pels quals escollien les cançons que volien escoltar: des de valsos, passant per música àrab, salsa i sardanes. Es van escoltar històries de vida i es va ballar de tot.

Radars és un projecte de l’Ajuntament d’Arenys de Munt que té com a objectiu assolir la soledat zero en les persones grans del municipi. Si voleu participar-hi com a voluntaris o voleu ser beneficiaris d’aquest servei, podeu posar-vos-hi en contacte al telèfon 93 793 77 10, de 9 a 14 h de dilluns a divendres, o al correu electrònic radars@arenysdemunt.cat.