Davant la previsió de pluja, la Cavalcada de SSMM els Reis de l’Orient arribarà a Arenys de Munt des de l’Eixample fins a l’Ajuntament, si no plou o plou poc. No arribarà a la plaça de l’Església.

Anunci d'última hora de SSMM els Reis de l'Orient

Última revisió 08-01-2024 08:38
05/01/2024

Els Reis baixaran amb les carrosses a l’Ajuntament, on l’alcalde els donarà les claus del poble. Després es quedaran a la Sala Municipal, on els nens i nenes podran entregar-los les seves cartes.

Tots els nens i nenes quedeu convocats per donar la benvinguda a SSMM els Reis de l’Orient avui a partir de les 6 de la tarda!