Borsa de treball de personal de neteja per a l'Ajuntament de Sant Iscle

Última revisió 18-10-2022 11:02
18/10/2022

S’ha obert un procés selectiu per a la creació d’una borsa de treball d’operari/ària de neteja de les instal·lacions municipals de l’Ajuntament de Sant Iscle de Vallalta. El termini per presentar les sol·licituds és del 17 d’octubre al 14 de novembre de 2022, ambdós inclosos.

La selecció es farà per un concurs de mèrits lliure, al qual es pot presentar qualsevol persona que compleixi els requisits (indicats a les bases) i per al qual no hi ha prova escrita més enllà de les proves de català i/o castellà si escau.

Podeu consultar les bases i la documentació que cal presentar en aquesta pàgina.

A més, l’Ajuntament de Sant Iscle ha habilitat un correu electrònic per respondre dubtes i consultes en referència a les bases: sicv.rrhh@diba.cat.

La presentació de les sol·licituds es por fer presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Sant Iscle de Vallalta, situada al carrer de les Escoles, 2, i també telemàticament en aquesta pàgina.