Commemoració del Dia Internacional contra l'Homofòbia i la Transfòbia a l'Esport

Última revisió 19-02-2024 10:25
19/02/2024

El 19 de febrer es commemora el Dia Internacional contra l'Homofòbia i la Transfòbia a l’Esport. Es va triar aquest dia en record de Justin Fashanu, el primer esportista professional que va fer pública la seva homosexualitat i que, anys després, va posar fi a la seva vida a causa de la pressió, el rebuig i la discriminació que va patir.

La diagnosi de l’estat de la diversitat sexual i de gènere realitzada pel Consell Comarcal del Maresme, dins el I Pla Comarcal LGBTI, va posar de manifest que l’esport és un dels àmbits on cal seguir treballant per avançar cap a la plena igualtat.

L’Ajuntament d’Arenys de Munt, a través de la campanya del Consell Comarcal del Maresme i el Consell Esportiu del Maresme, vol que el proper 19 de febrer no passi desapercebut i fa una crida a entitats i clubs esportius del municipi a sumar-se a les accions de sensibilització.

Per a més informació i per sol·licitar formar part de la campanya, cal contactar amb el Consell Comarcal del Maresme enviant un correu electrònic a sai.lgbti@ccmaresme.cat.