Nou canal de WhatsApp de l'Ajuntament d'Arenys de Munt

Última revisió 26-02-2024 09:47
26/02/2024

Aquesta nova eina de comunicació municipal permetrà compartir directament al telèfon mòbil dels veïns i veïnes d’Arenys de Munt tota la informació municipal per estar al dia del que passa al poble, a través de l’aplicació de missatgeria WhatsApp. Mitjançant aquest nou canal de comunicació, l’Ajuntament comparteix notícies rellevants, notes de premsa, fotografies en directe d’esdeveniments actuals i actes previstos d’agenda.

Per accedir al canal de l’Ajuntament, cal clicar des del telèfon mòbil al següent enllaç: https://whatsapp.com/channel/0029VaNhvRrHAdNTY8mfNw1U

Aquest nou canal municipal de WhatsApp s’afegeix al que ja existeix des de l’any 2020 de l’aplicació de missatgeria Telegram, que  actualment té 418 subscriptors. Aquest canal es va posar en marxa l’any 2020 per informar els veïns i veïnes de qüestions importants relacionades amb l’evolució de la pandèmia de COVID-19, però passada la crisi sanitària es va transformar en una eina de comunicació municipal per difondre l’actualitat local, l’agenda cultural i les notícies destacades del municipi.