Nova etapa a l'empresa municipal amb canvi gerencial

Última revisió 25-06-2020 22:48
11/01/2019

L’empresa municipal GUSAM SA enceta l'any amb nova gerència. El darrer consell d’administració de l’empresa municipal, va acordar el canvi gerencial per encarar una nova etapa de creixement orgànic i dimensionament del serveis prestats a l’ajuntament.

Dani Esteban prendrà les regnes de GUSAM en substitució de Montserrat Mayolas, que ha estat al capdavant de l’empresa municipal els darrers 7 anys, i vinculada a GUSAM des de l’any 2005 treballant en la seva estructura administrativa. El nou gerent estarà ocupant la plaça interinament fins a la provisió definitiva a través de concurs públic.

El canvi gerencial es produeix en paral·lel a una modificació de l’estructura general amb la creació del Departament de Recursos Humans i la contractació d’un nou administratiu a jornada parcial.

El Consell d’Administració de GUSAM i l’Ajuntament d’Arenys de Munt expressen el seu agraïment a Montse Mayolas per la seva la dedicació i implicació durant aquesta anys a l’empresa municipal.