Oberta la convocatòria de la subvenció d'àmbit social per concurrència competitiva

Última revisió 24-05-2022 13:32
24/05/2022

Les entitats ja poden sol·licitar la subvenció per concurrència competitiva d’àmbit social fins al 3 de juny de 2022.

Aquestes subvencions estan destinades a entitats públiques o privades que fomentin les activitats i/o projectes que complementin la competència municipal i que, a més, responguin a necessitats socials, assistència social i/o atencions benèfiques en l’àmbit territorial del municipi d’Arenys de Munt.

Segons es desprèn de les bases, les activitats que les entitats han de subvencionar amb l’ajut han de tenir com a finalitat:

• Donar suport i ajuts a les persones amb risc d’exclusió social i als col·lectius més necessitats.
  • Promoure la cohesió social al municipi.

Les sol·licituds s’han de presentar de forma telemàtica a través de la seu electrònica i les entitats sol·licitants han d’estar degudament donades d’alta amb el seu certificat digital corresponent.

A l’apartat web de subvencions d’àmbit social es podrà trobar tota la documentació relativa que s’ha d’emplenar per poder realitzar la sol·licitud.