Obertura de la piscina municipal el 22 de juny

Última revisió 25-06-2020 20:25
10/06/2020

La piscina municipal obrirà les portes el dilluns 22 de juny, però amb algunes restriccions provocades per la COVID-19. L’aforament serà com a màxim del 50% de la seva capacitat habitual, els vestidors i les guixetes estaran tancats i les taules de pícnic quedaran inhabilitades.

Hi haurà dos torns, un de matí de 10 a 14 h i un de tarda de 15 a 19 h, per poder realitzar una neteja entremig, de 14 a 15 h. Sempre que sigui possible, es farà reserva prèvia al telèfon 937074433. Enguany, i excepcionalment, no es comercialitzaran els abonaments familiars ni els de temporada, tot i que sí que es podran adquirir els abonaments per a 10 usos.

A banda, s’hauran de complir les mesures higièniques recomanades per Sanitat, com la presa de temperatura per entrar-hi, l’ús de mascaretes per accedir-hi, l’ús de gel hidroalcohòlic, etc.

El bar funcionarà amb les taules col·locades complint la distància de seguretat, tot i que el número de taules no es reduirà, ja que s’ha ampliat la zona habilitada.