Obertura de la piscina municipal el dissabte 26 de juny

Última revisió 28-06-2021 08:36
25/06/2021

La piscina municipal obrirà les portes el dissabte 26 de juny, amb entrada gratuïta per a tothom, en horari de 10 a 20 h. Estarà oberta fins al diumenge 5 de setembre, també en horari de 10 a 20 h.

S’hauran de complir les mesures higièniques recomanades per Sanitat: ús de mascaretes dins els vestuaris i ús de gel hidroalcohòlic.

Com a novetat d’aquest any, cal destacar el nou camí per a vianants, fet durant la primavera d’aquest any, que escurça el camí per anar a la piscina caminant i evita que s’hagi passar pel mateix lloc per on transiten els cotxes.

També hi ha un canvi de preus, favorable als habitants d’Arenys de Munt, sobretot pel que fa als abonaments.

Les inscripcions a cursets i abonaments estaran disponibles a partir del mateix 26 de juny, presencialment o per telèfon al 937074433.

Recordem que, per a una bona conservació de l’aigua de la piscina, es recomana no banyar-se fins a 30 minuts després d’aplicar-se la crema solar.