Taller "Coneguem la vespa asiàtica"

Última revisió 19-02-2024 08:03
16/02/2024

L’Ajuntament ofereix un taller xerrada sobre la vespa asiàtica (vespa velutina) on s’explicarà com identificar-la per tal de no confondre-la amb altres espècies de vespa o altres insectes.

Es farà una explicació sobre el seu cicle vital i com i quan es fan els nius per poder-los reconèixer i actuar de la manera adequada un cop localitzats.

Finalment, s’elaborarà un remei que podrem col·locar als voltants de casa i capturar les reines, i així evitar futurs nius.

El taller va a càrrec de Txema Magro, apicultor i educador de l’Horta de Can Parcala (CEO del Maresme).

Es farà el dissabte 24 de febrer a la Sala Municipal de 10 a 13 h. És una activitat gratuïta, però cal fer inscripció prèvia al 937937980 o en aquest formulari.