Tercera Jornada Solidària per la Cura de la Leucèmia Infantil

Última revisió 22-02-2024 08:49
19/02/2024

Els dies 23, 24 i 25 de febrer Arenys de Munt celebrarà la Tercera Jornada Solidària per la Cura de la Leucèmia Infantil, un cap de setmana ple d’activitats i sensibilització per donar a conèixer aquesta malaltia, en homenatge a la Mireia.

L’objectiu és conscienciar la societat amb la importància de la donació de medul·la, la donació de sang i la necessitat de la investigació per trobar una curació definitiva a la leucèmia infantil i a les altres malalties greus de la sang.

Les activitats es duran a terme en diferents espais d’Arenys de Munt i seran les següents:

Divendres 23 de febrer

• 16.30 a 18.30 h, Sala Municipal: Xocolatada i disco infantil.
  • 19 h, Centre Moral: Presentació de l’associació “Mireia, l’estrella que més brilla” i del nou llibre d’Espartac Peran, Tres desitjos abans de morir.

Dissabte 24 de febrer

• Tot el dia, The Club Padel Arenys: Torneig de pàdel.

Diumenge 25 de febrer

• 9.30 h, des de la plaça de l’Església: Passejada a Can Jalpí.
  • 10.30 h, Riera i plaça de l’Església: Inici de tallers infantils. 11.30 h: Actuacions musicals a càrrec de l’Escola de Música d’Arenys de Munt. Tot el matí: Inflables i paradetes.
  • 10.30 a 14.30 h, edifici El Mercat: Banc de Sang.
  • 14 h, plaça de l’Església: Arrossada popular. Venda de tiquets a 10 € al bar de l’Esplai, per emportar o per menjar a plaça.

La jornada està organitzada per l’associació “Mireia, l’estrella que més brilla” i l’Ajuntament d’Arenys de Munt, amb molts col·laboradors que podeu veure al cartell.