Torna la Fira de Sant Antoni Abat i Tres Tombs el 20 de gener

Última revisió 25-06-2020 22:49
11/01/2019

La 38a Fira de Sant Antoni Abat, amb els tradicionals Tres Tombs, tindrà lloc el diumenge 20 de gener, de les 10 del matí a les 2 del migdia. La fira dels Tres Tombs torna després que l'any passat no es va poder dur a terme per les obres d'urbanització de la Riera. Enguany es retoma amb la col·laboració de la Hípica Terra Eqüestre i Centre Natural Eqüestre l'Espiga.

De les 10 a les 11 del matí està prevista la concentració de cavalls a l’aparcament de Can Globus. A ¾ de 12 començaran els Tres Tombs baixant del punt de trobada per la Rambla de l’Eixample, Travessia Llorenç, carrer de les Flors, carrer Generalitat, carrer Borrell, Rambla Sant Martí i Rambla Francesc Macià fins a la Travessia Llorenç. A partir de les 12 del migdia benedicció dels participants als tres tombs i d’animals de companyia a la Riera davant de la Plaça de l’Església.

Està oberta la participació de cavalls d’altres municipis, però cal inscripció prèvia. Per més informació enviar un correu electrònic a: ajuntament@arenysdemunt.cat.

També hi haurà Fira artesana de les 10 del matí a les 2 del migdia a la Plaça de l’Església, on s’hi podran trobar el típic tortell de Sant Antoni Abat, productes artesans alimentaris i d’altres. Aquesta fira està organitzada per la Hípica Terra Eqüestre, el Centre Natural Eqüestre l’Espiga i l’Ajuntament d’Arenys de Munt.